Constructorul ceh a inceput productia versiunii de serie a SUV-ului Yeti, modelul urmand sa ajunga in scurt timp pe pietele europene.
Skoda YetiPrezentat la Salonul Auto de la Geneva din acest an in versiune de serie, primul SUV Skoda a intrat in productia de serie si se pregateste sa vina in showroom-uri. Skoda Yeti, al cincilea model din gama constructorului ceh, nu difera prea mult de conceptul prezentat in urma cu aproape 4 ani. Cehii au preferat sa nu riste la nivelul designului, asa ca Yeti pastreaza linia actuala de design a marcii si seamana cu Roomster. La partea frontala, doar inaltimea masinii, scutul vizibil si proiectoarele integrate in spoiler, langa faruri sugereaza ambitiile off-road ale masinii.
Primul model care a iesit de pe linia de asamblare este un Yeti albastru, cu tractiune 4x4 si echipat cu motorul pe benzina de 1,8 litri TFSI.
Skoda YetiSkoda va oferi primul sau SUV, atat in versiune cu tractiune 4x4, cat si in versiune cu o singura punte motoare (cea fata), preturile anuntandu-se foarte tentante pentru cei ce vor sa experimenteze avantajele unui SUV compact. Deatfel, acesta este si target-ul masinii: tinerii care doresc sa treaca la un SUV compact, eventual dintre cei care au mai detinut anterior modele Skoda.
Skoda YetiSkoda anunta 2 motorizari pe benzina si 3 turbodiesel pentru noul SUV Yeti. Cel mai mic motor este unul pe benzina, are 1,2 litri si dezvolta 105 CP cu ajutorul unui turbocompresor. Vorbim despre un nou propulsor, care va debuta pe noul Polo. Acest motor este disponibil doar pentru versiunea Yeti cu tractiune fata, datorita faptului ca cilindreea este prea redusa pentru a dezvolta un nivel al cuplului motor care sa asigure o buna dinamica unui Yeti 4x4. Al doilea motor pe benzina este cel de 1,8 litri TSI, cu 160 CP, acesta fiind disponibil doar cu tractiune 4x4.
Skoda YetiMotorizarile diesel se bazeaza de fapt pe un singur motor (2 litri TDI), oferit in 3 versiuni de putere: 110 CP (cu tractiune fata sau 4x4), 140 CP (cu tractiune 4x4) si 170 CP (cu tractiune 4x4).
Ultima sesiune de teste cu Yeti s-a desfasurat recent in Norvegia si a vizat comportamentul in off-road si tinuta de drum la rularea in forta pe asfalt. Au fost testate cele mai performante versiuni ale SUV-ului ceh, cele echipate cu motorul pe benzina de 1,8 litri TSI si cu turbodieselul de 2 litri TDI.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.