Peugeot a facut o miscare interesanta si vrea sa dea o noua viata batranului Peugeot 206.
Peugeot 206 PlusO piata in recesiune cere masuri adecvate. Cam asa au gandit probabil cei de la Peugeot cand au hotarat sa relanseze un model deja inlocuit. Este vorba de Peugeot 206, un model care se vinde in paralel cu succesorul sau, 207. Pentru ca era inca atragator pentru clienti la momentul introducerii pe piata a lui 207, 206 a fost pastrat in oferta, bineinteles la un pret scazut. Este o strategie adoptata de mai multi constructori: Skoda cu Octavia I (Tour), Opel cu vechea Astra (Classic)sau Fiat cu vechiul Punto (Classic).
Peugeot 206 PlusTotusi este prima oara cand asistam la relansarea unui asemenea model vechi, iar Peugeot o face intr-un stil indraznet. Francezii au prezentat “noul” Peugeot 206 Plus si nu va ganditi la un facelift minor. Designerii au grefat practic partea frontala a lui 207 pe 206 Plus. Vorbim de aceleasi faruri si aceeasi grila, ba chiar si sigla Peugeot repozitionata ca la modelul 207. Difera doar amplasarea proiectoarelor, o alta diferanta fiind fanta de aer de pe capota lui 206, care a fost pastrata. Oricum, cineva care nu cunoaste foarte bine modelul 207, poate confunda fara probleme cele doua masini.
Peugeot 206 PlusSi spatele a suferit modificari, dar mai discrete. Un nou spoiler spate, repozitionarea stopurilor de ceata si o alta structura interna a stopurilor usor alungite pe aripi, acestea aratand acum mult mai proaspat din punct de vedere vizual.
Peugeot 206 Plus - interiorLa interior ramane aceeasi plansa de bord, ca forma generala, dar consola centrala este mai moderna si cu elemente preluate de la 207 (este vorba in primul rand de zona care include grilele de ventilatie si display-ul sistemului audio). Tabloul este completat de un alt volan si un tablou de bord redesenat.
Peugeot 206 PlusPeugeot a anuntat ca 206 Plus va fi disponibil cu 2 propulsoare pe benzina si unul turbodiesel. Cel mai slab motor este cel de 1,1 litri, pe benzina, care dezvolta 60 CP, iar cel mai puternic – tot pe benzina – are 1,4 litri si dezvolta 75 CP. Turbodieselul este cel de 1,4 litri HDi (70 CP). Francezii nu au anuntat modificari la partea mecanica a masinii, platforma tehnica fiind una care are deja o vechime de 11 ani. Pana acum francezii au vandut aproximativ 6,5 milioane de exemplare 206, de la lansarea din 1998.
Peugeot 206 in Romania
Modelul 206 se vinde in acest moment in Romania in versiunile hatchback cu 5 usi si sedan. Hatchback-ul poate fi echipat fie cu propulsorul de 1,4 litri pe benzina, fie cu HDi-ul de 1,4 litri, iar sedan-ul este disponibil doar cu motorul pe benzina. Preturile sunt:
- 206, 5 usi, motor 1,4 litri benzina – 9.622 euro, fara TVA
- 206, 5 usi, motor 1,4 litri HDi – 10.667 euro, fara TVA
- 206, 4 usi, motor 1,4 litri benzina – 9.404 euro, fara TVA


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.