Noul Spark este inspirat de conceptul Beat, partea interesanta fiind faptul ca liniile lui Beat nu au fost decat usor modificate pentru productia de serie. Masina marcheaza o noua abordare, mult mai agresiva din punct de vedere stilistic a segmentului mini. Noul Spark este semnificativ mai impozant decat actualul model, cei de la Chevrolet fiind constienti ca actuala criza economica favorizeaza masinile rationale, economice si accesibile. Chevrolet Spark nu mai mizeaza insa exclusiv pe argumentele traditionale ale clasei (pret si economie) ci are si pretentii de stil. Aspectul simplist al modelului actual este inlocuit de un design mai puternic, cu personalitate, care creeaza impresia de soliditate atat la nivelul intregului, cat si la nivelul detaliilor. Un mic amanunt – pentru a nu altera forma dinamica a caroseriei, designerii au integrat manerele usilor posterioare in partea superioara a montantului C, solutie pe care o stiti de la Alfa 147 si Seat Leon.
Nici interiorul nu mai este simplist, plansa de bord fiind usor masiva, ceea ce da impresia de siguranta. In designul bordului se regaseste ideea muchiilor ascutite prezente la exterior, iar comenzile climatizarii si cele ale instalatiei audio arata mult mai interesant. O surpriza placuta pare sa o rezerve tabloul de bord. Desi exista doar poza pe care o vedeti, se pare ca acesta consta intr-un ceas analogic (vitezometru) si un display digital care afiseaza turometrul si celelalte informatii strict necesare despre parametrii de functionare ai masinii. Designerii Chevrolet spun ca s-au inspirat din tabloul de bord al unei motociclete.
Cei de la Chevrolet spun ca interiorul va fi mai spatios si aduc ca argumente lungimea totala a masinii (3.640 mm), dar si ampatamentul de 2.375 mm.
La debut, masina va fi disponibila fie cu un propulsor de un litru, fie cu unul de 1,2 litri si 4 supape/cilindru, anuntate a fi foarte economice. Nici un cuvant deocamdata despre transmisii, dar este usor de intuit ca in serie va fi o cutie manuala cu 5 trepte, iar optional una automata. In functie de piata careia ii este adresat, Spark va fi echipat cu airbag-uri frontale, laterale si tip cortina, dar si ABS si chiar ESP.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro