Am testat (iar) noul Ford Focus, unul dintre cele mai importante modele de clasa compacta. Daca primul meu contact a fost Focus 1,6 TDCi 115 CP, de aceasta data am ales ceva mai dinamic. Versiunea motorizata de noul propulsor de 1,6 litri Ecoboost, cu 150 CP.
Eram curios sa vad o motorizare pe benzina, una care sa ma faca sa vad cam cat a pierdut noul Ford Focus din sportivitate (foarte putin, as zice).
Motorul face parte dintr-o noua infuzie tehnologica pe care Ford a pregatit-o pentru noul Focus si cred le-a iesit foarte bine. Mai ales ca acest motor este oferit si cu 180 CP, cand se apropie deja de teritoriul hothatch-urilor.
Insa, pentru cei care tin si la latura practica, versiunea de 150 CP este ideala. Propulsorul livreaza puterea la 5.700 rpm, iar cuplul maxim este de 270 Nm/1.900 – 3.500 rpm. Cum se simte? Foarte bine, dar pentru... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro