Am testat modelul Ford Focus cu noua motorizare Ecoboost de 150 CP, pe care v-o recomandam daca aveti ambitii de dinamica.

Am testat (iar) noul Ford Focus, unul dintre cele mai importante modele de clasa compacta. Daca primul meu contact a fost Focus 1,6 TDCi 115 CP, de aceasta data am ales ceva mai dinamic. Versiunea motorizata de noul propulsor de 1,6 litri Ecoboost, cu 150 CP.

Eram curios sa vad o motorizare pe benzina, una care sa ma faca sa vad cam cat a pierdut noul Ford Focus din sportivitate (foarte putin, as zice).

Motorul face parte dintr-o noua infuzie tehnologica pe care Ford a pregatit-o pentru noul Focus si cred le-a iesit foarte bine. Mai ales ca acest motor este oferit si cu 180 CP, cand se apropie deja de teritoriul hothatch-urilor.

Insa, pentru cei care tin si la latura practica, versiunea de 150 CP este ideala.
Propulsorul livreaza puterea la 5.700 rpm, iar cuplul maxim este de 270 Nm/1.900 – 3.500 rpm. Cum se simte? Foarte bine, dar pentru... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!


Despre autor:


Aboneaz─â-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.