Chevrolet Cruze reprezinta una dintre cele mai bune oferta din clasa compacta, poate chiar cea mai buna. O lista foarte bogata de echipamente, la un pret bun.

Daca ar avea o alta sigla, s-ar vinde mult mai bine” mi-a spus un consilier de vanzari de la Radacini, dealerul Chevrolet de unde am luat la test modelul Cruze. Si, dupa test, ii dau dreptate. Nu am la dispozitie cifre de vanzari pentru Romania, dar Chevrolet a avut un an record in Europa si o parte din succes se datoreaza si modelului Cruze. Deci merge bine, dar ar putea merge si mai bine, daca multi dintre potentialii clienti ar intelege ca masina asta chiar nu mai are legaturi cu tehnologia si calitatea Daewoo pe care o stiu ei de acum multi ani.

Este cu totul altceva si cei care vad doar o masina coreeana cu sigla americana ar trebui sa mearga s-o testeze. S-ar lamuri rapid ca o pot compara cu Astra, nu cu vechile Nubira sau Lacetti.

Cruze face o buna impresie inca de la prima privire mai atenta. Partea frontala, farurile “incruntate” si spoilerul fata cu grile corect dimensionate arata foarte bine. Mie imi place, nu exista exagerari stilistice, dar nu este nici banal. Putina agresivitate care vine la pachet cu un bun nivel de personalitate.

A iesit chiar bine partea frontala, spre deosebire de cea posterioara. Aici, tonul il dau stopurile, nu prea reusite. Cel mai mult ma deranjeaza partea montata pe aripi, cu acele protuberante orientate in jos. Fac stopurile mult mai mari decat era cazul, iar impresia generala este una de “fortat”, mai ales ca partea frontala are un cu totul alt stil. Pacat, poate se va rezolva cu un facelift.

Interiorul este un alt mare atu al masinii.
Nu vine cu nimic deosebit, dar te face sa te simti foarte bine. Este modern, bine lucrat, da senzatia de soliditate. Mi-a placut mult insertia... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.