Mic, neconventional, bine lucrat, noul Chevrolet Spark propune preturi foarte atractive pentru aceste vremuri.

Imi doream de mult timp sa conduc Chevrolet Spark. Nu pentru ca as fi cine stie ce fan al modelelor de clasa mini, dar trebuie sa recunosc faptul ca Spark are poate cea mai puternica prezenta (din punct de vedere vizual) in segmentul sau. A fost lansat aproape identic, din punct de vedere al designului, cu conceptul care l-a prefigurat, iar asta nu se intampla foarte des.

Arata bine Spark?

M-am uitat la el din toate unghiurile posibile. Unii ar putea spune ca partea frontala este putin exagerata, pentru o masina atat de mica. Ii inteleg. Altii ar spune poate ca e bine ca cineva a avut curajul sa vina cu ceva atat de radical in clasa mini. Si pe ei ii inteleg. Parerea mea? Imi place. Imi place nu neaparat pentru liniile dure ale farurilor, pentru agresivitatea estompata doar de dimensiuni, ci pentru ca, asa cum am spus si in titlu, masina are tupeu. Nu in sensul negativ. Are prezenta, are curajul de a privi de sus concurentii, de a se departa de gingasia banala a generatiei anterioare.

Poate Chevrolet a vrut cu aceasta trecere la nivelul designului sa atenteze putin si la segmentul masculin de clienti de clasa mini. Probabil le-a reusit oarecum, dar nu cred ca in prea mare masura. Masina o vad ca fiind una pentru doamne si domnisoare indraznete, carora le pasa in ce se urca dimineata. Si nu spun asta doar din cauza culorii absolut feminine a masinii de test. Exista si optiuni mai masculine la capitolul asta.

Indrazneala exteriorului se continua si in habitaclu.
Unde mi s-a parut foarte potrivit tabloul de bord. Neconventional si inspirat de instrumentarul motocicletelor, acesta este format doar dintr-un ceas analog (vitezometrul) de care este lipit un... citeste continuarea pe Motorstory.ro!

Citeste si:
Prietenoase cu mediul inconjurator! Top 10 masini ECOLOGICE din 2015
PRIETENOASE cu mediul...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.