Puternic, cu totul alt stil si o platforma tehnica aproape de perfectiune. Drive test cu noul Seria 5, echipat cu cel mai popular motor.

Am testat una din masinile pe care imi doream neaparat sa le conduc, inca de la lansarea pe piata autohtona. Noua Serie 5, o masina care marcheaza o schimbare extrem de reusita dupa experimentul contestat la generatiei trecute.

Stiti foarte bine ca vechea Serie 5 a avut, la inceput, numerosi contestatari, care l-au blamat pe Chris Bangle pentru designul extrem, considerat nepotrivit pentru imaginea BMW. Exact, asta a fost la inceput, pentru ca apoi vanzarile au aratat ori ca oamenii s-au obisnuit si a inceput sa le placa designul masinii, ori ca cei care au acuzat stilul nu erau clienti de Seria 5.


Noul model a revenit la stilul cuminte, fara experimente, dar extrem de elegant. Sincer, nu prea ai ce sa-i reprosezi, totul se rezuma la gusturi si preferintele personale. In mod sigur, Seria 5 ii va castiga din start pe clientii fideli ai acestui model, iar cei nehotarati macar vor testa masina. Are multe de oferit si ar trebui sa fii chiar carcotas prin definitie ca sa-i gasesti cine stie ce neajunsuri.

Eu am condus versiunea Touring, una despre care ai putea spune ca, in Romania, nu va tenta prea multi clienti. Posibil, dar in situatia in care ai nevoie de un portbagaj mai mare, Touring-ul vine cu 560 de litri (sau 1.670 de litri cu bancheta rabatata) si mai multe facilitati de incarcare.

Adica luneta se poate deschide separat de hayon, pentru a aseza repede bagajele mici, iar un sistem optional face portbagajul sa se deschida cand faci o miscare cu piciorul sub bara spate (util cand ai ambele maini ocupate cu bagaje). Chiar plansa care acopera zona portbagajului este actionata electric.

Asadar, la cat este de dinamic si tinand cont ca nu mai are nimic in comun cu ideea de berlina cu... citeste continuarea pe Motorstory.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.