Modelele chinezesti, renumite pentru nivelul execrabil de siguranta, au mai fost testate pana acum, dar nu de EuroNCAP. Si de fiecare data s-au comportat mizerabil, fapt care a adus in discutie legalitatea lor pe piata europeana.
Ei bine, pot primi omologare pentru Europa, dar potentialii clienti trebuie sa stie la ce riscuri se expun daca au nesansa unui accident, fie el si nu foarte grav.
Primul model chinezesc testat de EuroNCAP este Landwind CV9 o masina care va ajunge in showromm-urile europene anul viitor. Masina a obtinut 2 stele din 5 posibile, un rezultat extrem de slab pentru anul 2010, cand marea majoritate a modelelor vandute in Europa obtin deja maximul de 5 stele. Landwind CV9 are insa o structura care abia a facut fata unui... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ video).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Raportarea ESG și de ce este esențială pentru orice companie listată la bursă
Sursa: green.start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
Părintele Porfirie: Medicamentul şi marele secret pentru creşterea copiilor
Sursa: garbo.ro
-
CEC Bank, profit net de 54,2 milioane de lei în primul trimestru din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
Suflete pereche: Iubirea necondiționată dintre doi oameni
Sursa: kudika.ro
-
Media din gimnaziu ar putea să nu mai conteze la admiterea la liceu. Sorin...
Sursa: wall-street.ro