Modelele chinezesti, renumite pentru nivelul execrabil de siguranta, au mai fost testate pana acum, dar nu de EuroNCAP. Si de fiecare data s-au comportat mizerabil, fapt care a adus in discutie legalitatea lor pe piata europeana.
Ei bine, pot primi omologare pentru Europa, dar potentialii clienti trebuie sa stie la ce riscuri se expun daca au nesansa unui accident, fie el si nu foarte grav.
Primul model chinezesc testat de EuroNCAP este Landwind CV9 o masina care va ajunge in showromm-urile europene anul viitor. Masina a obtinut 2 stele din 5 posibile, un rezultat extrem de slab pentru anul 2010, cand marea majoritate a modelelor vandute in Europa obtin deja maximul de 5 stele. Landwind CV9 are insa o structura care abia a facut fata unui... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ video).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro