Cabrioletele sunt oarecum dezavantajate la crash teste pentru nu beneficiaza de rigiditatea structurala a modelelor cu plafon. Chiar si in cazul CC-urilor, masini cu hard-top retractabil, crash-testele se fac in modelul decapotat, pentru a vedea cat de bine isi protejeaza masina ocupantii, daca un accident se intampla in aceasta configuratie.
Peugeot 308 CC nu a avut nici un fel de probleme la crash-testul efectuat de EuroNCAP cu acest model si a reusit sa obtina 5 stele, cu 36 de puncte din 37 posibile. Punctul a fost pierdut la testul de impact frontal.
Impactul lateral si cel cu stalpul au permis masinii sa obtina 18 puncte din tot atatea posibile.
Peugeot 308 CC a fost creditat cu 3 stele din 5 la testul de protectie a copiilor, singurele probleme fiind legate de indicatiile vagi asupra sistemului de prindere ISOFIX.
Masina a obtinut 2 stele din 4 la testul de protectie a pietonilor, aceasta pentru ca, desi spoilerul protejeaza foarte bine picioarele acestora, majoritatea zonelor capotei unde ar putea lovi capul unui adult sau al unui copil nu asigura mai deloc o protectie adecvata .
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Rezultate financiare ING Bank: chiar dacă inflația a crescut, banca a dat mai...
Sursa: futurebanking.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Musaca de cartofi: rețeta tradițională românească cu un gust desăvârșit
Sursa: garbo.ro
-
Cine a fost Elisabeta Rizea: Eroina căreia Securitatea i-a smuls părul
Sursa: kudika.ro
-
China lovește Statele Unite unde îi doare pe americani: La comerțul cu...
Sursa: wall-street.ro