Auto16 Octombrie 2008de Dan Damian

Lectura de un minut

Americanii au mai facut un transplat de senzatie. Doar pentru pasionati.

Regele burnout-ului! Dodge Challenger SRT-10In ceea ce priveste domeniul auto, americanii sunt un fel de campioni la creatii irationale, cel putin din punctul de vedere al europenilor. Statele Unite n-o duc deloc bine in acesta perioada, iar industria auto americana este cam prea aproape de colaps. La fel si Chrysler. Si totusi asta nu i-a impiedicat pe cei din conducerea companiei sa dea unda verde proiectului si bolidului Challenger SRT-10 Concept, creat special pentru editia din acest an a show-ului de tuning SEMA.

Regele burnout-ului! Dodge Challenger SRT-10Challenger SRT-10 a primit motorul V10 de 8,4 litri de pe Viper, propulsorul asigurand un nivel de putere de 600 CP si un cuplu motor specific americanilor: 758 Nm. Dodge nu comunica cifrele performantelor dinamice ale masinii, dar nu e greu de imaginat ce pot face 600 CP pe muscle car-ul care a primit aprecieri pozitive la adresa trenului de rulare.

Regele burnout-ului! Dodge Challenger SRT-10Din punct de vedere al designului, Challenger SRT-10 Concept nu prea poate fi confundat cu modelul de serie. Este vopsit intr-o culoare speciala, Tornado Red, are capota fata si capota portbagajului din fibra de carbon, dispune de o buza tot din fibra de carbon pentru spoilerul fata, iar interiorul este tratat cu o ambianta si mai sportiva decat la versiunea de serie.

La nivel tehnic, imbunatatile constau in noi amortizoare, mai ferme si modificarile necesare pentru a gestiona cei 600 CP si cuplul de camion.

Cat consuma? Cat un Viper. Adica nu conteaza. Conteaza mai mult faptul ca, indiferent de ce criza traverseaza piata, asemenea masini vor continua sa existe si sa-i bucure pe cei care le apreciaza.

Regele burnout-ului! Dodge Challenger SRT-10



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.