Hyundai i20 Blue nu va fi prezentat ca model de serie ci sub forma unui studiu. Asta cel putin la Paris, pentru ca modelul ar putea intra in productia de serie ceva mai tarziu, mai ales ca multi producatori de modele de clasa mica ofera ceva asemanator.
i20 Blue dispune de un propulsor turbodiesel de 1,4 litri cu 90 CP si 220 Nm. Prin modificarea electronicii si a raporturilor treptelor 3, 4 si 5 i20 Blue ajunge sa consume, in regim mixt, doar 3,75 l/100 km, emisiile de CO2 fiind de 99 grame/km. Masina mai dispune si de un sistem Start/Stop, ulei cu vascozitate redusa pentru motor si alte modificari la caroserie. De exemplu, garda la sol a fost micsorata cu 15 mm, podeaua a primit un scut aerodinamic, iar grila fata a suferit cateva ajustari.
Cu toate ca este capabil de un consum mediu de 3,75 l/100 km, i20 Blue poate accelera de la 0 la 100 km/h in 13 secunde si poate atinge o viteza maxima de 178 km/h, daca soferul uita putin de ecologie.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
Ce nu trebuie să faci niciodată pentru un bărbat, indiferent cât de mult îl...
Sursa: kudika.ro
-
BVB premiază 15 afaceri 100% românești care ies în evidență pe bursă. Anul...
Sursa: wall-street.ro