Masinile electrice nu trebuie neaparat sa fie unele de 80 CP. Se poate si mai mult si chiar trebuie mai mult. Cel putin pentru de la compacte in sus.

Stiti foarte bine ca nu cred in masinile electrice, pentru ca am explicat in mai multe articole. Asadar, flota de modele Cruze electrice pe care le testeaza Chevrolet ar fi trecut neobservata pentru mine, daca nu mi-ar fi atras atentia un detaliu.

Propulsia electrica este inca la inceput si nu este deloc suficienta pentru a o inlocui cu succes pe cea clasica. Acum si in urmatorii 10 ani, sa zicem. Autonomia este prea mica si timpul de incarcare prea mare pentru ca aceste masini sa poata inlocui una clasica. Cu toata economia lor, au (inca) atatea neajunsuri, incat nu sunt rentabile. Plus ca, desi vin cu o gramada de neajunsuri, sunt si mult mai scumpe. Cand un Mitsubishi iMIEV costa cam 37.000 euro, e clar ca trebuie sa fii mult prea nebun obsedat de CO2 ca sa-l cumperi.

Dar sa revenim la ce vroiam sa zic. Pe langa neajunsurile lor, masinile electrice pe care le incearca producatorii sunt unele cu motoare slabe. Electrice, cu nivel maxim al cuplului inca de la start, dar slabe ca si performante.

Tocmai de-asta m-a suprins faptul ca Chevrolet testeaza o flota de modele Cruze, echipate cu motoare de 204 CP. O putere... continuarea pe Motorstory.ro.

Citeste si:
Volvo pregătește un nou model electric: lansare programată în...
Volvo pregătește un nou model...



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.