Audi a venit la Detroit cu un nou concept numit e-tron. Altul decat cunoscut la Frankfurt.

Audi e-tron DetroitDupa ce au socat la Salonul Auto de la Frankfurt, cand au prezentat un concept electric inspirat dupa modelul de serie R8, dar cu un cuplu formidabil (4.500 Nm), cei de la Audi au venit la Detroit cu acelasi concept, numit tot e-tron. De fapt, doar la prima vedere este acelasi. Pentru ca germanii i-au modificat designul si l-au prezentat cu o motorizare, tot electrica, mult mai realista.

Se crede ca acest concept prezentat la Detroit prefigureaza un nou model sportiv de serie, care se va numi R4 si care ar urma sa devina fratele deja binecunoscutului R8.

Audi e-tron Detroite-tron, versiunea Detroit, are sub 4 metri lungime, doua locuri si se prezinta cu un design modificata fata de cel al conceptului e-tron de la Frankfurt. Aspectul futurist, de concept, a fost pastrat, dar partea frontala este usor modificata. Cea din spate a trecut prin modificari putin mai evidente, care apropie masina de una de serie. Stopurile sunt acum clar desenate sub aceeais forma ca si farurile, iar zona vitrata, ingusta, din spate a fost inlocuita cu o luneta clasica. Sis spoilerul a fost redesenat.

Audi e-tron DetroitInteriorul a ramas in mare parte la fel, cu doar mici ajustari stilistice la nivelul portierelor. Germanii au pastrat si solutia camerelor video in loc de oglinzi retrovizoare, ale caror imagini sunt proiectate pe mici monitoare.

Audi e-tron DetroitLa nivelul motorizarii, schimbarile sunt importante. In vreme ce conceptul de la Frankfurt avea 4 motoare electrice, tractiune integrala si dezvolta 313 CP si 4.500 Nm, cel prezentat la Detroit are doar doua motoare electrice, care antreneaza doar puntea spate. Puterea maxima este de 204 CP, iar cuplul ramane la o valoare respectabila - 2.650 Nm.

Audi e-tron Detroite-tron este capabil sa ajunga la 100 km/h in 5,9 secunde, repriza 60 - 120 km/h fiind posibila in 5,1 secunde. Viteza maxima este limitata la doar 200 km/h, iar autonomia este de 250 km. Timpul de incarcare a bateriilor, cand acestea sunt complet descarcate este insa mult prea mare, 11 ore, in conditiile in care majoritatea masinilor electrice au nevoie de circa 4 - 6 ore.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.