Alfa Romeo a prezentat, sub titulatura de concept, modelul MiTo GTA, cu un pachet tehnic excelent.
Alfa Romeo MiTo GTA ConceptMiTo a facut senzatie nu doar printre fanii Alfa Romeo, ci si printre pasionatii de masini in general, in mare parte din cauza designului masinii. Si platforma tehnica este de asteptat sa fie fie la inaltime, iar asta nu face decat sa trezeasca interesul pentru versiunea de varf, cea care sa puna in valoare la maxim potentialul tehnic al acestei masini extrem de reusite la nivel estetic.
Alfa Romeo MiTo GTA ConceptDealtfel, Alfa a lasat sa se inteleaga in mai multe randuri ca pregateste si hothatch-ul MiTo GTA, iar acum avem primele informatii. E drept ca italienii spun ca deocamdata este vorba de versiunea concept a lui MiTo GTA, dar e cat s epoate de clar ca aceasta este masina de serie, cea pe care o vedeti in poze. Nu vor exista decat, poate, schimbari minore la nivelul designului, dar atat.
Alfa Romeo MiTo GTA ConceptCaroseria a devenit extrem de agresiva in urma tratamentului aplicat de designeri, spoilerul fata integrand o fanta de aerisire mult mai mare, in vreme ce partea din spate este dominata de difuzorul de aer cu doua tevi de esapament agresiv plasate central. Dealtfel, italienii anunta ca suspensia este mai joasa cu 20 mm, fata de versiunea de serie si s-au facut eforturi pentru reducerea greutatii si a centrului de greutate. In acest scop s-a utilizat intensiv aluminiul pentru sistemul de franare, la nivelul suspensiilor si a unei parti a componentelor sasiului. La nivelul caroseriei se remarca plafonul confectionat integral din fibra de carbon.
Toate aceste modificari sunt sustinute cu un propulsor de exceptie. Dezvoltat de Fiat, motorul are doar 1,8 litri, dar dezvolta 240 CP, cu ajutorul unui turbocompresor, al aprinderii TwinSpark si al unei gestiuni electronice calibrate special pentru performanta.
Alfa MiTo GTA Concept va fi prezentata la Salonul Auto de la Geneva, in premiera, iar modelul de serie este asteptat catre sfarsitul acestui an, probabil la Salonul Auto de la Frankfurt.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.