Formula clasica. Pentru aceasta noua generatie, Volkswagen a urmat calea traditionala, exersata si in 1974, cu ocazia aparitiei primului Scirocco: platforma de Golf si design sportiv, seducator. Modelul care a rezultat este cu patru centimetri mai lung decat un Golf, dar cu aproape zece centimetri mai scund (!). Latimea a crescut si ea cu cinci centimetri, totul pentru o imagine care trebuie sa-i faca sa suspine pana si pe proprietarii de GTI (cea mai renumita echipare Golf).
Pentru ca tot a venit vorba, cel mai puternic motor din gama Scirocco este exact acel 2.0 TSI (200 CP) care se gaseste sub capota GTI-ului. Toate propulsoarele beneficiaza de tehnologie turbo, oferta fiind completata de benzinarul de 1.4 litri, in doua variante de putere (122 si 160 CP) si de TDI-ul de 2.0 litri (140 CP).
Puterea este transmisa rotilor din fata prin intermediul unei cutii manuale cu sase rapoarte. Toate motoarele, cu exceptia celui mai mic, 1.4 TSI - 122 CP, pot fi echipate optional cu o cutie automata DSG (cu sase sau sapte rapoarte).
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
UniCredit Bank, susținător al Pavilionului României din cadrul La Biennale di...
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro