Auto 2 Iulie 2008 15:16
Dacia a lansat astazi modelul Logan cu facelift, la 4 ani de la debutul masinii pe piata.

“Noua Dacia Logan – Mai buna ca niciodata”

Acesta este titlul comunicatului de presa emis astazi de Renault/Dacia. Masina nu este “noua”, dar vine cu un design amplu modificat si cu imbunatatiri semnificative la nivelul echipamentelor si chiar la nivelul calitatii.

Din punct de vedere al designului, Dacia Logan preia grila fata de la Sandero, asa cum se stia deja, si de acum inainte va purta noua sigla a marcii Dacia. Spoilerul fata are un nou design, blocurile optice la fel, iar grila de aerisire din partea inferioara este mai mare.

Si partea din spate a fost semnificativ redesenata. Portbagajul dispune de un fel de eleron integrat, profilul acestuia regasindu-se si in designul stopurilor noi ale masinii. Partea inferioara a spoilerului spate a fost modificata. Carligul de remorcare nu mai este la vedere ci este ascuns de un capac, iar luminile de ceata sunt pozitionate acum pe spoiler. Capota portbagajului poate fi acum ornata cu o bagheta cromata in partea inferioara (in functie de versiune). Oglinzile mai mari de la Logan MCV, care ofera o vizibilitate mai buna si arata mai bine, sunt acum standard pe Logan.

Optional, este disponibil un nou model de jante de aliaj, iar gama de culori a fost marita cu inca 3 versiuni: Basalt Grey, Electric Blue si Extreme Blue.

Interiorul preia plansa de bord de la Sandero, designul consolei centrale fiind mai modern si – spun cei de la Dacia – mai ergomonic. Panourile portierelor au primit un brat suplimentar, asa ca usile nu mai arata atat de simplu pe interior si inspira un nivel superior de calitate.

Scaunul soferului a primit un nou sistem de reglare a pozitiei (in functie de versiune), iar vloanul poate fi reglat acum pe inaltime (tot in functie de versiune).

Modificarile de design exterior au facut ca Logan cu facelift sa ajunga la o lungime totala de 4.290 mm, adica cu 40 mm mai mult decat pana acum. Dacia promite ca “noul” Logan va castiga si din punct de vedere al tinutei de drum, ecartamentul (atat pe fata cat si pe spate) fiind mai mare cu 7 mm.

Sistemul ABS, oferit optional, dispune acum, pe langa EBD (distributie electronica a fortei de franare) si de EBA (asistenta la franarea de urgenta). Sistemul EBA “simte” cand soferul apasa brusc pedala de frana, “intelege” ca este vorba de o situatie grava si mareste presiunea in sistemul de franare pentru a reduce distanta parcursa pana la oprirea masinii.

Pentru a vedea galeria foto click aici.


Despre autor:

Sotto

Citeste articolul integral in Sotto

Sursa: Sotto


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.