O dotare spartana pentru masinile vremii, dar suficienta pentru a realiza un raport calitate/pret ce face din Aveo un competitor important pentru clasa subcompacta, acolo unde concurenta este acerba. La pretul acesta, nimeni nu trebuie sa se astepte la performante deosebite sau la un confort sporit, insa masina poate face fata cerintelor zilnice. Cel putin celor impuse de drumurile si traficul din Silezia inferioara si Wroclaw, sau Bresalu in denumirea germana. Testul a fost relevant pentru un drum extraurban asemanator cu cel din zona Ardealului. Pentru cine nu a avut ocazia sa se suie pana acum intr-un Kalos sau Aveo, trebuie sa precizez ca desi se pretinde un urmas al Cielo-ului, in materie de dimensiuni, nu trebuie facuta comparatie. Asta pentru ca tendinta este de reclasare a automobilelor. Demn de semnalat este designul interior placut si izolarea fonica reusita care face ca zgomotul produs de motor sa nu patrunda in habitaclu.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro