O dotare spartana pentru masinile vremii, dar suficienta pentru a realiza un raport calitate/pret ce face din Aveo un competitor important pentru clasa subcompacta, acolo unde concurenta este acerba. La pretul acesta, nimeni nu trebuie sa se astepte la performante deosebite sau la un confort sporit, insa masina poate face fata cerintelor zilnice. Cel putin celor impuse de drumurile si traficul din Silezia inferioara si Wroclaw, sau Bresalu in denumirea germana. Testul a fost relevant pentru un drum extraurban asemanator cu cel din zona Ardealului. Pentru cine nu a avut ocazia sa se suie pana acum intr-un Kalos sau Aveo, trebuie sa precizez ca desi se pretinde un urmas al Cielo-ului, in materie de dimensiuni, nu trebuie facuta comparatie. Asta pentru ca tendinta este de reclasare a automobilelor. Demn de semnalat este designul interior placut si izolarea fonica reusita care face ca zgomotul produs de motor sa nu patrunda in habitaclu.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Italienii vor să limiteze numărul de turiști în ariile sale naturale: ce...
Sursa: wall-street.ro