De altfel, preferinta pentru marca locala este o caracteristica a tuturor tarilor est-europene producatoare de masini exemplul cel mai reprezentantiv fiind Cehia, unde vanzarile second-hand pentru Skoda reprezinta 37% din toata piata de profil. O situatie similara se intalneste si in Slovacia, unde Skoda Auto este considerata a fi o firma locala.
“Se pare ca in ciuda efectului de globalizare a pietei de automobile asupra preferintelor consumatorilor, ei inca apreciaza marcile locale traditionale. Popularitatea lor este determinata de vanzarile mari, de extinderea retelelor de service si adesea si de preferintele asiguratorilor”, a spus Matyas Korinek, vicepresedintele AAA Auto.
Compania Suzuki are o cota peste medie in Ungaria, fiind de asemenea considerata locala datorita fabricii din Ungaria. Cele mai vandute masini second-hand sunt Suzuki Swift, Suzuki Ignis si Suzuki Vagon R+. Aceste modele, de origine japoneza, reprezinta 18% din vanzarile totale ale centrelor de masini AAA Auto in Ungaria.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Care sunt tipurile de concediu pe care ți le poți lua ca angajat în România
Sursa: wall-street.ro