De altfel, preferinta pentru marca locala este o caracteristica a tuturor tarilor est-europene producatoare de masini exemplul cel mai reprezentantiv fiind Cehia, unde vanzarile second-hand pentru Skoda reprezinta 37% din toata piata de profil. O situatie similara se intalneste si in Slovacia, unde Skoda Auto este considerata a fi o firma locala.
“Se pare ca in ciuda efectului de globalizare a pietei de automobile asupra preferintelor consumatorilor, ei inca apreciaza marcile locale traditionale. Popularitatea lor este determinata de vanzarile mari, de extinderea retelelor de service si adesea si de preferintele asiguratorilor”, a spus Matyas Korinek, vicepresedintele AAA Auto.
Compania Suzuki are o cota peste medie in Ungaria, fiind de asemenea considerata locala datorita fabricii din Ungaria. Cele mai vandute masini second-hand sunt Suzuki Swift, Suzuki Ignis si Suzuki Vagon R+. Aceste modele, de origine japoneza, reprezinta 18% din vanzarile totale ale centrelor de masini AAA Auto in Ungaria.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro