Auto 16 Aprilie 2008 00:45
Citron continua sa dezvolte modelul C2, vandut, in Europa, de la lansarea din 2003, in peste 480.000 exemplare

C2 isi mentine punctele forte deja confirmate in ceea ce priveste manevrabilitatea, designul modular, confortul la bord si tinuta de drum.

Modificarile principale ale C2 au vizat partea frontala, pentru a evidentia liniile exterioare, ce au contribuit la succesul acestui model. Designul noului grilaj al radiatorului continua linia bine conturata a capotei, conferind vehiculului un aer puternic si distins, cu o nota de eleganta. Incepand cu al doilea nivel de finisare, grilajul radiatorului este evidentiat printr-o banda neagra stralucitoare sau cromata, care da un aspect elegant si modern vehiculului.

O noua motorizare este disponibila pe C2: 16V HDi 110, de 1.6 litri, care si-a facut debutul pe vehiculul C3 din gama supermini a Citroën. Acest nou motor se alatura celor cinci propulsoare pe benzina - 1.1i (61 CP), 1.4i (75 CP), 1.4i 16V (90 CP), 1.6i 16V (110 CP) si 1.6i 16V (125 CP) si unul diesel - HDi 70. Sistemul „Stop and Start” este in continuare disponibil pe C2, cu motorul 1.4i 16V de 90 CP. Aceasta tehnologie accesibila ofera avantaje in ceea ce priveste confortul acustic si controlul vibratiilor, economia si protectia mediului (emisiile de CO2 sunt cu aproximativ 10 la suta mai reduse in mediul urban si cu 15 la suta in traficul aglomerat).

Portbagaj - in functie de necesitati
Citroën a pastrat acelasi design modular si acces la portbagaj pentru C2. In functie de nivelul de finisare, scaunele independente culisante din spate pot fi rabatate cu usurinta pentru a adapta spatiul din portbagaj in functie de necesitati, in timp ce hayon-ul faciliteaza accesul la acesta. Sistemul de franare este dimensionat in functie de caracteristicile vehiculului.


Despre autor:

Gandul

Sursa: Gandul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.