Toyota, 4 mil. dolari pentru a se promova pe YouTube Campania desfasurata de Toyota Motor Corp. este una din cele mai elaborate si mai scumpe din istoria YouTube. Producatorul de masini a platit aproximativ 4 milioane de dolari (2,6 milioane euro) pentru alianta site-ul detinut de Google.
Exista o lipsa de conexiune intre publicitate si consumatori pe siteurile sociale, desi marketingul online a cunoscut, in ultima vreme, un avant extraordinar, informeaza MediaBuyerPlanner.com.
In timp ce reclamele scad in continut, advertisingul, ca domeniu, creste considerabil – prin bannere si videoclipuri publicitare. Publicitarii urmaresc sa capitalizeze popularitatea siteurilor, care se relanseaza prin jocuri si alte continuturi interactive.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Marcel Ciolacu, susținător al Gabrielei Firea la PMB: Gabi, îți promit că îți...
Sursa: wall-street.ro