Toyota, 4 mil. dolari pentru a se promova pe YouTube Campania desfasurata de Toyota Motor Corp. este una din cele mai elaborate si mai scumpe din istoria YouTube. Producatorul de masini a platit aproximativ 4 milioane de dolari (2,6 milioane euro) pentru alianta site-ul detinut de Google.
Exista o lipsa de conexiune intre publicitate si consumatori pe siteurile sociale, desi marketingul online a cunoscut, in ultima vreme, un avant extraordinar, informeaza MediaBuyerPlanner.com.
In timp ce reclamele scad in continut, advertisingul, ca domeniu, creste considerabil – prin bannere si videoclipuri publicitare. Publicitarii urmaresc sa capitalizeze popularitatea siteurilor, care se relanseaza prin jocuri si alte continuturi interactive.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro