Auto 11 Martie 2008 04:46
La 40 de ani dupa producerea primului autoturism si la patru ani dupa lansarea modelului Logan, brandul Dacia se repozitioneaza.

Marca se vrea “generoasa” si “ingenioasa”, incercand sa accentueze latura afectiv-emotionala in comunicarea cu consumatorul. Strategia ia in vizor tinerii si femeile si e sustinuta de un produs nou – Sandero – si de o sigla noua.

“Stim ca acum produsele noastre sunt cumparate din motive rationale, dar suntem convinsi ca marca Dacia va deveni, in timp, atractiva prin ea insasi”, a declarat Rafael Treguer (foto), director de marketing la Dacia, cu ocazia conferintei de relansare a brandului. Potrivit specialistului francez, marca Dacia are in prezent trei mari avantaje: spatiul interior generos al masinii, raportul bun pret/prestatie si adaptarea la conditiile locale. Dezavantajul, unic si greu, este imaginea de marca pe care Dacia si-a construit-o in Romania.

Imbunatatirea imaginii de marca este si pariul pe care oficialii Dacia il propun consumatorilor romani. Specialistii francezi ai grupului Renault au cautat adjective calificative pe care sa le asocieze noului brand Dacia. S-au hotarat la doua: “generoasa” – pentru ca masina este accesibila ca pret, sigura si spatioasa, si “ingenioasa” – datorita spiritului inventiv si intuitiei.

Pentru a inradacina cele doua cuvinte in mintea consumatorului roman, Dacia s-a angrenat la un efort de 360 de grade, sustine Rafael Treguer. Primul element al strategiei este produsul. Saptamana trecuta, Dacia a lansat la Salonul Auto de la Geneva ultimul sau model – Sandero, un hatchback pe platforma lui Logan, cu un design prietenos si forme rotunjite. Publicul-tinta al celei mai tinere Dacii sunt femeile si tinerii.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.