Potrivit Auto.ro, cu noul propulsorul TDI montat sub capota, coupe-ul quattro va atinge "suta" in 7,5 secunde si o viteza de top de 226 km/h. Versiunea roadster este mai lent cu doar o zecime in ceea ce priveste demarajul 0-100 km/h si este creditata cu o viteza maxima de 223 km/h.
Germanii spun ca propulsorul opereaza foarte “tacut”, iar vibratiile sunt la un nivel la care nu deranjeaza aproape deloc. Dar daca vorbim de avantaje, Sotto relateaza ca noul TT , are nevoie, in medie, de doar 5,3 l/100 km in comparatie cu fratele Roadster care se multumeste cu 5,5 l/100 km.
Audi TT TDI vine cu un sistem permanent four-wheel-drive, binecunoscutul quattro (85% fata si 15% spate), ca are jante de 16 inci din aliaj usor si ofera, optional, sistemul shock absorber, noteaza Infoportal.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
NATO condamnă „acțiunile rău intenționate” de pe teritoriul a șapte state membre
Sursa: wall-street.ro