Desi pare un mare pas inainte, mai multe detalii despre noua tehnologie propusa de Continental nu au fost facute inca publice, astfel incat nu stim deocamdata care este timpul de reactie al captuselii in momentul in care "guma" se gaureste. Daca este prea lung, atunci runflat-ul actual pare mai avantajos, pentru ca te poti duce (cu o viteza maxima de 80 km/h) pana la prima vulcanizare, fara sa stai sa-ti murdaresti mainile, montand roata de rezerva.
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții români antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenoriatul românesc, la ani lumină de dezvoltare: peste 90 % dintre...
Sursa: wall-street.ro