Treptat, am inceput sa apreciez din ce in ce mai mult motoarele mici, turbo, cele care intra in curentul downsizing, curent care a cuprins deja toti constructorii mari. Bine, toti visam la V12 de 6 litri, dar la nivel rational incep sa cred ca productia de turbocompresoare va creste mult in viitorii ani..
Am testat compacta mea preferata, Opel Astra, cu noul motor de 1,4 litri, turbo, cu 140 CP. O combinatie ideala, cu atat mai mult cu cat nici pretul nu este prea mare mare.
Inca de cand mi-am luat masina, am zis ca urmatoarele, cand vor mai veni, nu vor avea in nici un caz motoare sub 110 CP. Consider ca asta e minimul necesar pentru a te bucura de masina si pentru a nu... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro