Fiecare model al constructorilor consacrati trece prin iad inainte sa-l cumparam noi. Stiu ca ma intrebam odata, in timp ce coboram in viteza un drum, folosind la maxim franele, daca acestea vor ceda. E greu sa le faci sa cedeze, pentru ca producatorii au grija sa le testeze in feluri in care tu, ca sofer, nu prea iti inchipui s-o faci.
Si totul se intampla in zone extreme. Majoritatea pozelor spion care prefigureaza lansarea unui model de serie sunt facute prin zone deja cunoscute pentru faptul ca pe acolo se fac teste: Death Valley pentru caldura extrema, nordul Suediei pentru frig, Nurburgring pentru solicitarea motorului, franelor si suspensiilor in regim de circuit.
Insa si pana se ajunge la acest gen de teste, in lumea reala, constructorii pregatesc componentele si masinile in laboratoare. Zone de teste in care e greu sa-ti inchipui chinurile la care.. citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro