Noul model Astra a debutat la Frankfurt si acum se pregateste de lansarea pe pietele europene. Opel isi pune sperante mari in acest model de volum, mai ales in actualele conditii economice, la care se adauga si concurenta puternica in clasa compacta, multe modele noi fiind lansate in ultimul timp.
Cel putin pe piata germana, cel mai puternic concurent al modelului Astra este Golf-ul si acesta din urma s-a descurcat mai bine pana acum. Ramane de vazut ce se va intampla cu aceste doua noi generatii, mai ales ca a sasea generatie a lui Golf a dezamagit putin. Multi au spus ca este doar un facelift mai amplu si masina nu vine cu nimic nou. Exact aici vrea sa "loveasca" noua Astra, care dispune de o platforma tehnica noua, motoare revizuite si un stil mai provocator. Cum Golf-ul nu a evoluat prea mult din punct de vedere al designului, Astra are o sansa destul de mare sa atraga atentia.
Opel a pregatit si o gama de motoare care sa acopere cam orice fel de preferinta. Masina va fi disponibil cu 4 propulsoare pe benzina si 4 turbodiesel, gama de puteri acoperind intervalul 95 CP - 180 CP. Media consumului mediu al propulsoarelor pe benzina este de 6,1 l/100 km, iar cea a motoarelor turbodiesel este de 4,6 litri/100 km.
Cel mai mic motor diesel este cel de 1,3 litri CDTI ecoFLEX puterea maxima fiind de 95 CP, iar consumul mediu de 4,2 l/100 km. Urmeaza un propulsor de 1,7 litri CDTI si 110 CP al carui consum mediu este de 4,7 l/100 km si o alta versiune a acestui motor care ofera 125 CP cu acelasi consum mediu (4,7 l/100 km). Cel mai puternic diesel este un motor de 2 litri care produce 160 CP si consuma, in medie, 4,9 litri/100 km.
Gama motoarelor pe benzina debuteaza cu un motor aspirat, de 1,4 litri si 100 CP urmat de un propulsor de 1,6 litri, tot aspirat, care produce 115 CP. Un nou motor turbo, de 1,4 litri, produce 140 CP, iar motorul de 1,6 litri, turbo, ofera 180 CP acesta fiind cel mai puternic motor al gamei Astra, cel putin pana la aparitia versiunii OPC. Din gama va disparea actualul motor aspirat, de 1,8 litri si 140 CP, acesta fiind inlocuit de motorul turbo de 1,4 litri, care ofera cuplu mai mare si consum mediu (5,9 l/100 km) mai mic cu 18 procente. La nivelul transmisiilor se ofera standard o cutie de viteze manuala cu 6 trepte, doar motoarele mici (1,4 litri si 1,6 litri benzina (versiunile aspirate) si motorul CDTI de 1,3 litri fiind oferite cu o cutie de viiteze manuala cu 5 trepte in echiparea standard). Se poate opta si pentru o noua cutie automata, cu 6 trepte.
Acum ramane sa vedem cum arata noua versiune in 3 usi, pentru ca GTC-ul anterior a fost unul dintre cele mai apreciate hatchback-uri in 3 usi, iar clientii au asteptari mari de la noul model. De asemenea, nu se stie nimic oficial despre versiunea OPC, cea care se adreseaza pasionatilor de hothatch-uri.
Cum vi se pare noul Opel Astra in raport cu generatia actuala a lui VW Golf? Ce model ati prefera intre cele doua?
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro