Opel a prezentat o noua galerie foto cu cel mai important model al sau, care va incerca sa domine clasa compacta.

Noul Opel AstraA sasea generatie a lui VW Golf domina vanzarile in clasa compacta, dar competitia adevarata va fi pe piata dupa Salonul Auto de la Frankfurt din aceasta toamna. Este vorba de noul Opel Astra, un model asteptat si cu sanse reale de a pune probleme intemeietorului clasei compacte.

Noul Opel AstraOpel are asteptari mari de la noul model Astra. In conditiile unei piete in criza si in conditiile in care GM vrea sa scape de Opel printr-o vanzare, sansa si stabilitatea celor de la Opel sta in mare parte in succesul noii Astra. Cel putin la nivel vizual, noua Astra a atras deja atentia, iar daca se si comporta in utilizarea reala cum spun cei care au creat aceasta noua generatie, Golf-ul va fi amenintat.

Noul Opel AstraFarurile si grila sunt evident inspirate de la Insignia, dar partea frontala are personalitate datorita liniilor simple, curate, care plac si datorita cursivitatii aspectului. Linia laterala ne arata un plafon puternic plonjat, dar se remarca si aparitia a doua geamuri laterale suplimentare la extremitati, pe langa geamurile portierelor. Stopurile rotunjite au acum o parte si pe hayon, iar luminile acestora au forma unor sageti.

Noul Opel AstraLa interior se poate vedea o mare asemanare intre plansa de bord a noii Astra si cea a modelului situat o clasa mai sus, Insignia. Practic, consola centrala este doar la nivel de detaliu diferita de cea a modelului Insignia, iar tabloul de bord este aproape identic. Chiar si volanul este acelasi la ambele modele, posibil usor mai mic ca dimensiuni la Astra.

Noul Opel AstraMasina va putea fi echipata cu 4 propulsoare pe benzina si 4 turbodiesel, acestea fiind cuplate la cutiie de viteze manuale cu 5 trepte (pentru motorizarile mai mici) si 6 trepte pentru motoarele mai mari. Opel va introduce si o noua cutie automata. Motoarele pe benzina livreaza puteri intre 100 CP si 180 CP. Va debuta si un nou motor de 1,4 litri, turbo, care produce 140 CP si care va inlocui actualul motor aspirat de 1,8 litri, ca parte a strategie de downsizing. Propulsoarele diesel, cu capacitati intre 1,3 si 2 litri, livreaza intre 95 CP si 160 CP.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.