Cele mai importante obstacole pentru dezvoltarea acestui domeniu sunt mentalitatea posesorilor de card, care au inca retineri in utilizarea acestei metode de tranzactionare, dar si cele tinand de infrastructura, cum ar fi numarul de utilizatori de internet. Exista neajunsuri si la nivelul prezentei pe internet a ofertelor turistice. Petre Dordea, Manager General InfoTravelRomania, este de parere ca aproximativ 50% din ofertele romanesti au si o promovare pe internet. Madalin Matica, directorul DotCommerce, ne-a prezentat un vector de crestere al tranzactiilor prin card bancar din domeniul turistic, operate de compania pe care o reprezinta, de 108%-110% comparativ cu anul trecut. In 2006 s-au platit astfel 800.000 $ pentru servicii turistice. Carmen Sebe, CEO la ePayment, ne-a declarat ca prin solutia ePayment sunt operate circa 1.500 de tranzactii lunare pentru servicii din turism, platile online din acest sector reprezentand 32% din numarul total de operatiuni.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Noi centre comerciale în țară. Românii de la K2 Retail Properties deschid...
Sursa: retail.ro
-
3 startup-uri sustenabile care ne-au impresionat în 2024 #3
Sursa: green.start-up.ro
-
Catalyst Romania: provocarea va fi diferențierea prin inovație autentică
Sursa: start-up.ro
-
Scapă de balonare cu bicarbonat – remediul simplu pentru confort digestiv
Sursa: garbo.ro
-
JLO, hotărâtă să păstreze inelul de logodnă de 5 milioane de dolari de la Ben...
Sursa: kudika.ro
-
Va fi anul fintech-urilor născute în România. Expert: Fiecare bancă mare din...
Sursa: futurebanking.ro
-
Noul contingent de muncitori străini, încă în stadiul de proiect. Recrutarea...
Sursa: wall-street.ro