Cele mai importante obstacole pentru dezvoltarea acestui domeniu sunt mentalitatea posesorilor de card, care au inca retineri in utilizarea acestei metode de tranzactionare, dar si cele tinand de infrastructura, cum ar fi numarul de utilizatori de internet. Exista neajunsuri si la nivelul prezentei pe internet a ofertelor turistice. Petre Dordea, Manager General InfoTravelRomania, este de parere ca aproximativ 50% din ofertele romanesti au si o promovare pe internet. Madalin Matica, directorul DotCommerce, ne-a prezentat un vector de crestere al tranzactiilor prin card bancar din domeniul turistic, operate de compania pe care o reprezinta, de 108%-110% comparativ cu anul trecut. In 2006 s-au platit astfel 800.000 $ pentru servicii turistice. Carmen Sebe, CEO la ePayment, ne-a declarat ca prin solutia ePayment sunt operate circa 1.500 de tranzactii lunare pentru servicii din turism, platile online din acest sector reprezentand 32% din numarul total de operatiuni.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro