Cele mai multe puncte negre (14) sint in sectorul 2. Iar cea mai periculoasa artera de circulatie din Bucuresti a fost considerata Bulevardul Beijing, in zona podului Herastrau, din sectorul 1. Aici s-au produs in 2007 cele mai multe accidente (11), cu 15 victime (un mort, patru raniti grav si 10 usor). Cauza a fost viteza neadaptata la conditiile de drum. Un alt punct negru important din sectorul 1 este considerat si Bulevardul Dinicu Golescu, unde anul trecut au fost inregistrate noua accidente. Cauzele: neacordarea de prioritate si traversari neregulamentare ale pietonilor. Cea mai periculoasa intersectie din sectorul 2 este Strada Icoanei cu Strada Mihai Eminescu. Anul trecut s-au inregistrat aici sapte accidente cu noua raniti, cauza fiind neacordarea de prioritate prietonilor.
Cele mai periculoase zone din sectorul 3 sint intersectia strazilor Matei Basarab cu Delea Noua (sase accidente cu opt raniti), din cauza neacordarii de prioritate masinilor, cea a Bulevardului Mircea Voda cu Pasajul Marasesti (sase accidente cu sapte raniti), din aceeasi cauza, si cea a Strazii Nerva Traian cu Bulevardul Octavian Goga (cinci accidente). Acelasi numar de accidente s-a inregistrat la intersectia Caii Vitan cu Strada Energeticienilor. Cauza a fost traversarea neregulamentara a pietonilor.
In sectorul 4, cele mai multe accidente (cite sase) au fost la intersectia Caii Vacaresti cu Strada Pridvorului si cea a strazilor Lalosu cu Padesu. Cauzele: neacordarea de prioritate pietonilor si masinilor. Cele mai multe accidente din sectorul 5 au fost pe Soseaua Alexandriei, la intersectia cu Soseaua Antiaeriana. Aici s-au petrecut 10 accidente cu 13 raniti usor, din cauza neacordarii de prioritate masinilor. In sectorul 6, pe Strada Drumul Taberei, in dreptul RATB au fost cele mai multe accidente (sase), in urma carora a murit o persoana, doua au fost ranite grav si alte trei ranite usor, din cauza traversarilor neregulamentare.
Primele masuri la care s-au gindit politistii au fost instalarea indicatoarelor „trecere pentru pietoni“ cu spoturi de lumina galbena intermitenta, realizarea marcajelor rutiere bicolore si benzi rezonatoare din marcaj termoplastic, dar si instalarea balustradelor pentru impiedicarea traversarilor neregulamentare.
In primele doua luni ale anului 2008, in Bucuresti s-au produs 159 de accidente rutiere grave, cu 68 mai multe fata de anul trecut. Acestea au cauzat moartea a 13 persoane si ranirea grava a altor 151, ceea ce inseamna o crestere cu 67 fata de aceeasi perioada a anului 2007.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro