"Am discutat cu autoritatile ungare si exista un plan de prefezabilitate pentru constructia liniei de cale ferata rapida. Termenul de finalizare a liniei depinde de finantare si de conditiile tehnice pe care le impune aceasta cale ferata. Speram ca in sase-sapte ani sa avem o linie TGV (trenuri de mare viteza)", a spus Orban.
Potrivit ministrului transporturilor, pentru finantarea proiectului se are in vedere un parteneriat public-privat sau alocarea de resurse financiare de la buget. De asemenea, vor putea fi accesate si fonduri europene, din 2013.
Potrivit unei Declaratii Comune a Ministerului Transporturilor (MT) roman si a Ministerului Economiei si Transporturilor ungar adoptata miercuri la Sibiu, in sedinta comuna a guvernenelor celor doua state, va fi realizata o linie feroviara de mare viteza.
Ruta Budapesta - Bucuresti - Constanta va face legatura cu reteaua europeana de transport feroviar. Aceasta linie va lega Budapesta de Bucuresti si Constanta, ca o prelungire a axei de mare viteza Paris - Strasburg - Stuttgart - Viena - Bratislava - Budapesta, informeaza NewsIn.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop bani 15–21 decembrie – Claritate, reajustări și maturizare în fața...
Sursa: garbo.ro
-
Lia Savonea, reacție furioasă după proteste: A desființat toate completele...
Sursa: kudika.ro