Nu esti singurul sau singura! De exemplu, 87% dintre americani recunosc cu mana pe inima ca nu le place job-ul pe care il au. Fie ca sunt de vina sefii, colegii, salariul, cladirea, programul, responsabilitatile, atmosfera, locurile de parcare sau cafeaua toti gasesc (gasim) un motiv pentru a ne simti ca in cusca atunci cand ajungem la munca.

Sentimentul de ura fata de locul de munca porneste din ideea (preconceputa) ca esti ceea ce faci. Daca nu iti place ceea ce faci, ti se intipareste in minte ideea ca nu esti placut(a) si de aici ti se trage si o senzatie de neincredere si lipsa de stima de sine.

Ceva trebuie totusi facut. Daca nu ai de cand sa devii un al doilea Bill Gates si alta scapare nu ai pentru a castiga totusi niste bani, iata cateva sfaturi simple care sa te faca sa te dai jos din pat cand auzi ceasul desteptator ca iti suna in cap:

6. Ocupa-te de sarcinile mai dificile in primul rand

Este de preferat sa faci ce este mai "neplacut" sau dificil la inceput. Ai mai multe resurse si te motiveaza gandul ca o data trecut hopul cel greu urmeaza sa te ocupi de "desert". O sarcina grea nu se indulceste o data cu trecerea timpului si va arata de-a dreptul hidoasa dupa pauza de masa.

Citeste si:

7. Munca de echipa

Minim de efort cu maxim de comfort. Da, dar sa nu isi dea seama nimeni. Sa poti munci in echipa presupune sa fii in primul rand un bun negociator si comunicator. Fa in asa fel incat fiecare sa primeasca o "felie" egala, ca dificultate si complexitate.

8. Body and Soul.

Nu formatia de muzica pop. Trebuie sa ai grija de sanatatea ta fizica si mentala. Respecta un minimum: mananca bine si suficient, fa exercitii fizice si dormi bine. Daca toata noaptea stai la baute cu prietenii din facultate si dimineata sudezi doua pachete de tigari s-ar putea sa ii sperii pe cei din jur. Chiar nu cred ca mai ai vreun chef de munca. Te simti rau, muncesti prost.