Nu esti singurul sau singura! De exemplu, 87% dintre americani recunosc cu mana pe inima ca nu le place job-ul pe care il au. Fie ca sunt de vina sefii, colegii, salariul, cladirea, programul, responsabilitatile, atmosfera, locurile de parcare sau cafeaua toti gasesc (gasim) un motiv pentru a ne simti ca in cusca atunci cand ajungem la munca.

Sentimentul de ura fata de locul de munca porneste din ideea (preconceputa) ca esti ceea ce faci. Daca nu iti place ceea ce faci, ti se intipareste in minte ideea ca nu esti placut(a) si de aici ti se trage si o senzatie de neincredere si lipsa de stima de sine.

Ceva trebuie totusi facut. Daca nu ai de cand sa devii un al doilea Bill Gates si alta scapare nu ai pentru a castiga totusi niste bani, iata cateva sfaturi simple care sa te faca sa te dai jos din pat cand auzi ceasul desteptator ca iti suna in cap:

1. Comunica

Citeste si:

Spune-i sefului tau ce reusite si ce probleme ai. Nu incerca sa te ascunzi, ca oricum scrie pe tine de la o posta ce probleme ai. Creeaza un sentiment de munca de echipa. Defineste problemele si propune solutii pentru a le rezolva.

2. Fa ceva pentru tine

Alege-ti un proiect care iti este drag si pe care stii ca il poti duce cu bine la capat. Te va tine ocupat si vei fi si satisfacut in acelasi timp. Atata vreme cat tie iti place acel "ceva" vei observa ca cei din jur te trateaza altfel si in ochii sefilor vei fi vazut ca un angajat serios