Bucurestiul va fi promovat in strainatate, incepand din luna noiembrie, ca o destinatie pentru iubitorii de distractie in cluburi, dar si pentru obiectivele culturale, a declarat Cristian Barhalescu, secretar de stat in MDRT.

"Ne propunem o mai buna capacitare a hotelurilor, pentru a creste numarul de turisti care vin sa cheltuiasca bani si pentru a atrage pe weekend, in excursii de tip city break. Vrem sa promovam atat obiectivele culturale, dar si cluburile din Bucuresti, adica turismul de distractie", a spus Barhalescu, citat de romanialibera.ro.

Cluburile din Bucuresti vor fi promovate in tari precum Marea Britanie, Germania, Franta, Italia, Spania, Ungaria si Polonia.

"Avantajele noastre ca destinatie de distractie sunt ca in Romania cluburile sunt deschise pana dimineata la ora 5-6-7, iar in interiorul lor este permis consumul de bauturi alcoolice pana dimineata, lucru care este interzis in alte state. De exemplu, in Italia, dupa ora 2 nopatea nu se mai vand bauturi alcoolice. Preturile sunt, de asemenea, accesibile", a mai spus oficialul MDRT.

El a spus ca promovarea Capitalei ca destinatie pentru iubitorii de distractie va incepe in scurt timp, astfel incat produsul de city break sa fie scos pe piata la targul de la Londra din noiembrie si la cel de la Berlin, din martie.

Pentru cluburi, segmentul tinta vor fi tinerii, iar pentru turismul cultural persoanele de varsta a doua.

Pentru a trannsforma Capitala intr-o destinatie turistica, autoritatile trebuie sa rezolve mai multe probleme, printre care cea a cainilor vagabonzi si a hotilor.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.