Semnarea contractului de consultanta si supervizare a lucrarilor este doar primul pas in procesul de realizare a liniei de metrou pana la aeroport. Conform proiectului, linia va porni de la statia 1 Mai si va urma traseul Piata Presei Libere - Aeroportul Aurel Vlaicu, Baneasa - strada Privighetorilor - aeroportul Henri Coanda.
Traseul insa nu va functiona mai devreme de anul 2018 si va necesita o investitie de un miliard de euro.
Initial, linia de metrou de la Otopeni trebuia sa ajunga pana la Piata Victoriei si sa aiba 20 de statii, dar traseul a fost scurtat pana la noua statii pentru reducerea costurilor de extindere a tunelurilor, relateaza realitatea.net.
Dupa semnarea contractului cu consultantul, urmatorul pas pentru Metrorex pentru implementarea proiectului va fi organizarea unei licitatii desemnarea constructorului.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro