"Termenul estimat pentru finalizare este 29 noiembrie anul acesta. De la Bucuresti pana la Predeal vom face doua ore. Cu o ora si un pic mai putin decat acum", spune Anca Boagiu, conform realitatea.
Reabilitarea tronsonului de cale ferata Bucuresti - Predeal a costat 312 milioane de euro. Ar fi trebuit sa fie gata in octombrie 2010. Intarzierea a costat firma care s-a ocupat de reabilitare 24 de milioane de euro.
Cat despre celalalt tronson de cale ferata pe care romanii il asteapta cu sufletul la gura, drumul spre mare, potrivit ministrului Boagiu, din iulie vom face doua ore cu trenul din Capitala pana in Constanta. Cu ce pret?
“Introducerea taxei de autostrada”. Nu exista trecut vreun termen-limita pentru introducerea taxei, dar, cum strategia acopera perioada 2012-2014, rezulta ca in maximum 3 ani vom avea taxa de autostrada, daca cele asumate prin strategie vor fi si indeplinite, scrie money.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Hotel Cișmigiu și ce așteptări au cei care-l conduc...
Sursa: wall-street.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro