"Termenul estimat pentru finalizare este 29 noiembrie anul acesta. De la Bucuresti pana la Predeal vom face doua ore. Cu o ora si un pic mai putin decat acum", spune Anca Boagiu, conform realitatea.
Reabilitarea tronsonului de cale ferata Bucuresti - Predeal a costat 312 milioane de euro. Ar fi trebuit sa fie gata in octombrie 2010. Intarzierea a costat firma care s-a ocupat de reabilitare 24 de milioane de euro.
Cat despre celalalt tronson de cale ferata pe care romanii il asteapta cu sufletul la gura, drumul spre mare, potrivit ministrului Boagiu, din iulie vom face doua ore cu trenul din Capitala pana in Constanta. Cu ce pret?
“Introducerea taxei de autostrada”. Nu exista trecut vreun termen-limita pentru introducerea taxei, dar, cum strategia acopera perioada 2012-2014, rezulta ca in maximum 3 ani vom avea taxa de autostrada, daca cele asumate prin strategie vor fi si indeplinite, scrie money.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Secretele unui flirt care lasă bărbații fără cuvinte
Sursa: garbo.ro
-
Ce înseamnă boho home decor și cum poate transforma un interior
Sursa: kudika.ro