Intr-un viitor de 9 ani de zile, in 2020, Bucurestiul se va putea lauda cu o infrastructura subterana demna de o capitala europeana.

In perioada urmatoare vor fi construite alte trei magistrale, insumand peste 69 de statii noi.

"Pentru toate cele trei linii noi care vor fi construite si date in folosinta, treptat, pana in 2020, ne sunt necesare aproximativ 6,5 miliarde de euro, bani care provin din credite de la Banca Europeana de Investitii (BEI), Banca Japoniei, Gu­vernul Romaniei si sa vedem cine va castiga licitatia pentru parteneria­tul public-privat, formula in care vrem sa construim "Linia 7 (harta – li­nia verde) de metrou Bragadiru –Rahova – Piata Unirii – Obor – Colentina – Voluntari", a declarat Gheor­ghe Udriste, conform JN.

Astfel, in 2020, bucurestenii vor putea ajunge de la Gara de Nord, la Gara Progresul, sau la Aeroportul Otopeni, de la comuna Bragadiru in comuna Voluntari, strabatand intreaga Capitala, de la Drumul Taberei la Pantelimon si de la 1 Mai, la lacul Straulesti.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.