In perioada urmatoare vor fi construite alte trei magistrale, insumand peste 69 de statii noi.
"Pentru toate cele trei linii noi care vor fi construite si date in folosinta, treptat, pana in 2020, ne sunt necesare aproximativ 6,5 miliarde de euro, bani care provin din credite de la Banca Europeana de Investitii (BEI), Banca Japoniei, Guvernul Romaniei si sa vedem cine va castiga licitatia pentru parteneriatul public-privat, formula in care vrem sa construim "Linia 7 (harta – linia verde) de metrou Bragadiru –Rahova – Piata Unirii – Obor – Colentina – Voluntari", a declarat Gheorghe Udriste, conform JN.
Astfel, in 2020, bucurestenii vor putea ajunge de la Gara de Nord, la Gara Progresul, sau la Aeroportul Otopeni, de la comuna Bragadiru in comuna Voluntari, strabatand intreaga Capitala, de la Drumul Taberei la Pantelimon si de la 1 Mai, la lacul Straulesti.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro