In cadrul primului proiect, vor fi promovate Cetatea Taranesca Rasnov, Biserica Veche Romaneasca, Muzeul Rasnov, Biserica Evanghelica, obiceiurile si traditiile locale, festivalurile si sarbatorile care au loc in zona. Cu ajutorul fondurilor europene accesate, administratia publica locala va prezenta potentialul turistic la expozitii si targuri, prin publicitate in presa, prin organizarea de evenimente culturale, prin crearea unui portal dedicat turismului local si editarea de materiale informative.
Mai multe detalii gasiti aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro