"Astfel, oricine si-a cumparat un bilet pentru o cursa a companiei My Air cu destinatia Romania – Italia si Italia – Romania, indiferent de locul de plecare sau aterizare, poate sa foloseasca zborurile operate de catre compania Blue Air platind doar taxele de aeroport aferente zborurilor", informeaza reprezentantii Blue Air, care opereaza zboruri din Bucuresti spre urmatoarele destinatii din Italia: Verona (cu plecare si din Arad), Milano (cu plecare si din Bacau si Sibiu), Roma Fiumicino (cu plecare si din Bacau, Sibiu), Bologna (cu plecare si din Bacau), Catania, Napoli si Torino Cuneo (cu plecare si din Bacau). Compania opereaza zboruri si din Suceava catre Venetia.
Aproximativ 500 de pasageri, care ar fi trebuit sa plece spre Italia, sunt afectati de anularea de miercuri a curselor MyAir de pe Baneasa, iar pana in prezent niciun reprezentant MyAir nu a luat legatura cu aeroportul sau cu pasagerii, a declarat pentru NewsIn, George Mihalcea.
"Directorul operational al aeroportului Baneasa, Marius Gardea, a aflat de la agentul de handling ca din cele sase curse MyAir anulate, una spre Bari, care ar trebui sa decoleze la noapte, ar putea fi operata. Nu am reusit, pana in prezent, sa vorbim cu niciun reprezentant MyAir, pentru a ne comunica cauza acestor anulari", a precizat Mihalcea.
Potrivit regulamentului, reprezentantii companiei aeriene au obligatia sa informeze pasagerii despre eventuale intarzieri sau anulari, sa le asigure apa, alimente si, eventual, cazare, daca este cazul, ceea ce pana in prezent nu s-a intamplat.
MyAir a recunoscut, printr-un comunicat dat publicitatii luni seara, ca are probleme de natura economica si a explicat ca membrii CA evalueaza propunerile inaintate de anumiti investitori, potrivit Realitatea TV. Reprezentantii MyAir au mai explicat ca problemele legate de decolarea zborurilor companiei se datoreaza neajunsurilor financiare cu care se confrunta compania, dar ca acestea vor fi depasite.
Pe aeroportul din Bergamo, pasagerii care trebuiau sa se imbarce luni pentru cursele italiene interne au ramas la sol, din cauza interdictiei date de compania care gestioneaza activitatea pe aeroport. Autoritatea Nationala pentru Aviatie Civila a dat dispozitii in acest sens, explicand ca aceasta masura a fost luata pentru ca MyAir nu a platit taxele si tarifele catre administratia aeroportului.
In ultimele zile, aproximativ 2.000 de pasageri au avut de suferit din cauza problemelor companiei MyAir.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Cum se reciclează: cablurile și încărcătoarele, „inima” sustenabilității mobile
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeile care redefinesc felul în care ne bucurăm de artă
Sursa: start-up.ro
-
După Auchan a venit rândul REWE: Penny deschide primul magazin autonom din...
Sursa: retail.ro
-
Care sunt cei mai cunoscuți lideri de business din România?
Sursa: futurebanking.ro
-
Ben Affleck și Jennifer Lopez, la un pas de despărțire? Problemele conjugale...
Sursa: kudika.ro
-
Nu alegi țara în care să te naști, dar poți alege locul în care să te...
Sursa: wall-street.ro