Ministrul interimar al Educatiei, a facut, la prima sa conferinta de presa in aceasta calitate, mai multe greseli clare de gramatica.

Ministrul si-a inceput discursul de miercuri dimineata prin a spune ca incidentul de la Dolj in urma caruia un elev a murit dupa o altercatie avuta cu un coleg in scoala in care invatau, incident petrecut marti dupa-amiaza, "este, in momentul de fata, in derulare".

Ministrul interimar Liviu Pop a tinut apoi sa-i multumeasca din suflet fostului ministru Mang, "pentru deschiderea pe care a dat-o".

"Sper ca si in continuare, si impreuna cu Dumneavoastra, sa trecem printr-o perioada foarte grea", a continuat ministrul Pop.

Ministrul a gresit din nou atunci cand a vorbit despre termenele depasite pentru anumite comisii de organizare din minister, spunand ca acestea reprezinta un lucru "care incercam sa-l rezolvam".

"Deci sunt lucruri care se desfasoara cu o viteza extraordinara, in 11 zile nu avem voie sa gresim nimic, si vorbesc aicea si cu sambata si cu duminica", si-a incheiat Liviu Pop o alta idee, scrie MEDIAFAX.

Primul dezacord facut de Pop a avut ca tema clasa pregatitoare.

"Clasa pregatitoare, repet, ca si celelalte ordine, raman in vigoare", a spus Liviu Pop.

Cel de-al doilea dezacord a fost facut atunci cand ministrul interimar a conchis in legatura cu prioritatile mandatului sau la Educatie: "Prioritatile sint in trei zile sa ne organizam efectiv de sus pana jos, fara nicio greseala".

Dupa ce a vorbit si despre "o prioritate secundara", ministrul Pop a tinut sa spuna audientei ca este "la baza" profesor de matematica.

Fraza cu care ministrul Educatiei si-a incheiat sesiunea de raspunsuri la intrebarile jurnalistilor a fost: "Vreau sa rezolv problemele care le am, nu sa-mi pun probleme si-apoi sa caut solutii la ele".


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.