Potrivit unui comunicat de presa remis 9AM, rezultatele urmarite de MDRT prin implementarea planului sunt:
- cresterea medie anuala a numarului de turisti cu 4,8%.
- cresterea medie anuala a numarului de innoptari in spatiile de cazare din municipiul Bucuresti cu 6,8%.
- cresterea notorietatii municipiului Bucuresti cu minim 15%, pe cel putin 3 din principalele piete turistice.
Ea sustine ca un numar mai mare de turisti inseamna noi locuri de munca, iar veniturile atrase la nivel local pot creste semnificativ.
De asemenea, segmentului de turism de business din Bucuresti trebuie sa i se adauge noi componente: turismul de evenimente, cel cultural si turismul de sanatate.
MDRT vizeaza o pozitionare a orasului ca destinatie recunoscuta printre tineri datorita vietii de noapte, animatiei (probabil cea mai buna oferta de divertisment din sud-estul Europei) si spiritului liber, dar si printre alte categorii de varsta care pot fi atrase prin evenimente culturale (ex: Festivalul George Enescu), patrimoniu (muzee, cladiri vechi, situri istorice), circuite in imprejurimile orasului si chiar turism balnear, spa si wellness (prin exploatarea apelor termale din nordul Bucurestiului).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Cum se reciclează: cablurile și încărcătoarele, „inima” sustenabilității mobile
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeile care redefinesc felul în care ne bucurăm de artă
Sursa: start-up.ro
-
După Auchan a venit rândul REWE: Penny deschide primul magazin autonom din...
Sursa: retail.ro
-
Bucureștenii vor avea o linie specială de autobuz pentru Noaptea Muzeelor
Sursa: wall-street.ro
-
Vero Căliman, detalii despre relația pe care o are cu Mirela Retegan, după ce...
Sursa: kudika.ro
-
Asigurări cu plata în rate
Sursa: futurebanking.ro