Frunza poate fi vazuta pe toate masinile ce transporta scrisori sau alte bunuri de catre Posta Slovena, transmite Realitatea.
In vara, lansarea brandului de tara al Romaniei s-a transformat intr-un adevarat scandal. Logo-ul campaniei pare sa fie inspirat dintr-un simbol care circula pe internet si care poate fi cumparat cu doar 250 de euro, in timp ce Ministerul Turismului a cheltuit 850.000 de euro cu lansarea brandului de tara.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Adrian și Vlad Iliescu, Atelierele Ilbah: ”din nemulțumire se naște evoluția...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Un brand britanic de fish and chips intră pe piața din România. Cine este...
Sursa: retail.ro
-
Elevul Mihai Voicu cucerește aurul la marile olimpiade internaționale de...
Sursa: kudika.ro