Presedintele Traian Basescu a declarat, miercuri, la TVR, ca brandul de tara lansat recent este un program de punere in valoare a Romaniei, ca "in Carpati s-a plamadit aceasta natiune", sustinand ca variantele cu "Dracula" nu functioneaza.
"Este un program de punere in valoare a Romaniei. In Carpati s-a plamadit aceasta natiune. Variantele cu Dracula si altele nu functioneaza", a declarat Traian Basescu, referindu-se la brandul de tara lansat recent.
El a adaugat ca tara noastra avea nevoie de o identitate turistica.
"Costul il vor rezolva, dar Romania are nevoie de o identitate turistica. Deocamdata nu avem observatii ca nu ar fi corect gestionati (banii europeni - n.r.)", a mai spus seful statului.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro