O companie de bere din Scotia a creat cea mai ciudata si probabil cea mai scumpa bere din lume, servita in hermine supuse unui tratament de taxidermie.
Compania de bere, Brewdog a doborat recordul de cea mai puternica bere, cu noul tip de bautura numit ‘The End of History, cu alcolizare de 55%. Insa nu acesta este cel mai socant fapt, ci recipientul in care este servita bautura: corpuri de hermine impaiate.

Animalele supuse tratamentelor de taxidermie (impaiere) sunt in general dintre victimele accidentelor de pe sosele si sunt containere pentru cea mai scumpa bere din lume. Potrivit Luxuo, "The End of History" se poate cumparata de pe internet cu 500 de lire (600 de euro) sticla, in timp ce o hermita impaiata costa 700 de lire (840 de euro).

Inainte de lansarea acestei beri, suprematia la alcolizare o detinea berea SchorschbräU Schorschbock din Germany cu 43% alcool per volum, scrie beernews.org.

Potrivit BBC, grupul BrewDog, originar din Fraserburgh, Aberdeenshire, Scotia si-a atras valuri de critici de la grupurile de activisti pentru protectia animalelor din intreaga lume, multi dintre acestia declarand ca acest recipient este o abatere crasa de la ceea ce inseamna drepturile animalelor.

Libby Anderson, directorul organizatiei de protectia animalelor din Scotia a declarat pentru BBC: "E negativ si inutil sa folosim animale moarte, in timp ce ar trebui sa le celbram pe cele vii. Aceasta bere mi se pare inspirata de o idee perversa si este o gandire proasta cu privire la animale. Oamenii ar trebui sa invete sa le respecte, mai degraba decat sa le foloseasca in strategii de marketing de-a dreptul stupide" . Aceasta a mai adaugat ca "spera ca publicul nu va cheltui 500 de lire pe ceva atat de macabru si va ignora pur si simplu produsul" .


The End of History from BrewDog on Vimeo.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.