Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a inceput campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pe trei canale TV cu acoperire internationala: CNN, Euronews si Eurosport, cu durata de 12 luni.

"Conceptul spoturilor subliniaza valorile Romaniei, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza inca pe o natura in mare parte neatinsa si «sanatoasa», o resursa rara si valoroasa pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune in valoare mostenirea culturala romaneasca, un mix bogat de influente istorice, autenticitate romaneasca si traditional", se arata intr-un comunicat al MDRT.

Unul dintre cele trei spoturi va avea o durata de 30 de secunde si va fi unul de prezentare generala, iar celelalte doua vor avea 20 de secunde si vor promova turismul in natura si cel cultural, scrie MEDIAFAX.

Posturile de televiziune internationale au fost selectate in functie de audienta (spectatori unici pe saptamana) in randul persoanelor cu venituri peste medie care calatoresc (in interes de afaceri si de placere, cel putin 6 calatorii pe an), conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.

Valoarea totala a campaniei de promovare este de 4,96 milioane euro, cu TVA inclus, din fonduri europene nerambursabile
, prin Programul Operational Regional 2007-2013. Compania castigatoare a licitatiei prin care s-au achizitionat serviciile de publicitate este Media Investment Communication.

"Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune, in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, al cresterii gradului de cunoastere a tarii noastre pe plan international, al consolidarii vizuale a brandului de destinatie si al cresterii numarului de turisti proveniti in special de pe principalele piete prioritare identificate in Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului National 2007 - 2026", arata sursa citata.

Spoturile TV au rolul de consolidare vizuala a brandului de destinatie.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.