Fondurile totale europene disponiblie pentru promovarea Romaniei ca destinatie turistica in perioada 2007-2013 sunt de 75 milioane euro.
Din aceasta suma, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a cheltuit in 2010 pentru crearea brandului turistic si pentru diverse evenimente de promovare, 9,87 milioane de lei.
Printre evenimentele din 2010 se numara lansarea si prezentarea brandului turistic la expozitia mondiala de la Shanghai, dar si pe pietele din SUA, Marea Britanie, Austria, Germania, Polonia, Franta, Spania, Italia si Rusia.
Citeste articolul integral pe Wall-Street.
"Europa este mai tanara la Bucuresti", sloganul turistic al Capitalei?
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro