Social 9 August 2011 19:34
Europe is younger in Bucharest (Europa este mai tanara la Bucuresti) ar putea fi sloganul turistic al Capitalei, aceasta fiind fraza care rezuma pozitionarea turistica a orasului propusa de Detente Consultants.

Compania de consultanta a elaborat un proiect de plan de marketing turistic pentru Bucuresti pentru perioada 2011-2015, iar Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a organizat o consultare la nivelul capitalei la care au participat reprezentati ai industriei de turism, ai institutiilor si organizatiilor cu responsabilitati in domeniu din Bucuresti.

"Specialistii sustin ca promovarea Capitalei trebuie abordata si din perspectiva viitorului orasului, nu doar din cea a trecutului. In opinia lor, Bucurestiul trebuie sa se recomande ca un oras dinamic, in plina dezvoltare, diferit de alte capitale, care propune din ce in ce mai multe evenimente culturale, artistice si sportive", se arata intr-un comunicat al Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) transmis MEDIAFAX.

Principalele categorii de public stabilite pentru Bucuresti ca destinatie turistica sunt oamenii de afaceri, tinerii, turistii city-break, precum si consumatorii de turism medical sau de intretinere. Aceste categorii se incadreaza in tiparul turistului-explorator, dispus sa experimenteze si sa descopere destinatii noi.

Sa speram ca, de aceasta data, logo-ul Bucurestiului va fi unul autentic si nu va da nastere unor controverse asemanatoare cu cele generate de frunza Romaniei. Citesti si: Cum a solutionat Udrea "Frunza de Romania"?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.