Campania isi propune constientizarea opiniei publice asupra faptului ca fenomenul coruptiei poate fi combatut. In prima parte a campaniei "Combate coruptia", desfasurata in cursul anului trecut, cetatenii au fost incurajati sa apeleze linia gratuita
Campania isi propune constientizarea opiniei publice asupra faptului ca fenomenul coruptiei poate fi combatut. In prima parte a campaniei "Combate coruptia", desfasurata in cursul anului trecut, cetatenii au fost incurajati sa apeleze linia gratuita anticoruptie a DGA. Astfel, numarul de apeluri primite la linia verde s-a dublat in al doilea trimestru a anului 2006 comparativ cu prima parte a anului trecut. Totodata, in urma sesizarilor telefonice, primite de la cetateni, au fost cercetate 42 de dosare penale ce priveau fapte de coruptie. De aceea, autoritatile au decis continuarea campaniei pentru a demonstra ca linia TelVerde este una eficienta, iar "expunerea lor (n.r. - cetatenilor) nu a fost zadarnica, problemele gasindu-si rezolvarea". Mai mult, obiectivul campaniei este ca publicul sa inteleaga modalitatile pe care DGA le pune la dispozitia lui pentru rezolvarea in mod legal a problemelor, fara a apela la mita, care, de altfel, este o infractiune si se pedepseste conform legii.
Pentru a veni in sprijinul publicului, Directia Generala Anticoruptie a realizat doua spoturi video si doua spoturi audio care au ca principala tema cazuri de dare si de luare de mita, inspirate din situatii reale. Campania a fost lansata in luna mai si se va desfasura pana la sfarsitul lunii septembrie 2007. Materialele de promovare si cele patru spoturi au costat 121347,51 RON, iar difuzarea lor se va face in regim de campanie sociala.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.