Pentru a veni in sprijinul publicului, Directia Generala Anticoruptie a realizat doua spoturi video si doua spoturi audio care au ca principala tema cazuri de dare si de luare de mita, inspirate din situatii reale. Campania a fost lansata in luna mai si se va desfasura pana la sfarsitul lunii septembrie 2007. Materialele de promovare si cele patru spoturi au costat 121347,51 RON, iar difuzarea lor se va face in regim de campanie sociala.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
#GreenEnergy4Everyone – Claudiu Butacu: informarea, soluția pentru prosumatori
Sursa: green.start-up.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro
-
Digital Banking Scorecard:
Sursa: futurebanking.ro
-
Bucuria de a fi împreună: Sfaturi practice pentru a face ca relația de cuplu...
Sursa: kudika.ro