Prestigiosul producator de masini de lux
Bugatti a lansat la sfarsitul lunii ianuarie prima sa linie de
parfumuri masculine. Realizate pentru a insoti lansarea
ultimului model
Bugatti Veyron, primul parfum marca Bugatti va fi disponibil in trei editii limitate.

Noul parfum a fost realizat de compania auto in colaborare cu designerul francez Nicolas Triboulot, cel care s-a ocupat de realizarea sticlei noii esente. Nicolas Triboulot a fost ales pe baza experientei pe care o detine in domeniu, el colaborand timp de 15 ani cu case de lux de prestigiu, in special cu Baccarat. Realizat pentru a insoti lansarea ultimului model Bugatti Veyron, primul parfum Bugatti va fi disponibil in trei editii limitate. Ca element definitoriu in interiorul sticlei parfumului, designerul a trasat o linie albastra - simbolul Bugatti.
DE LA 1.000 LA 2.500 DE EURO. Cele trei editii sunt denumite Multiple, Prestige si Luxe, iar pretul unui flacon incepe cu suma de 75 de euro si poate ajunge la circa 2.500. Astfel, editia Multiple este disponibila in sticlute de cristal imbinate cu aluminiu cromat, printr-un sistem magnetic special. Parfumul va fi comercializat in doar 4.000 de exemplare, cu un pret de circa 960 de euro pentru un flacon de 75 ml. Editia Prestige este cea mai scumpa si exclusiva, fiind produsa intr-o serie de doar 400 de exemplare - fiecare dintre ele fiind numerotate. Bugatti va distribui aceasta editie numai in puncte de vanzare foarte atent selectionate, atat in Franta, cat si pe plan international. Pretul pentru un parfum Bugatti Prestige este de 1.800 euro pentru flaconul de 75 ml. Particularitatea acestuia reiese din faptul ca flaconul de cristal este incadrat intr-o sculptura placata cu aur de 24K, avand un desing tridimensional care aminteste de modelul Atalanta, masina ce a marcat decisiv inceputul unei noi ere la Bugatti, un simbol ce se caracterizeaza prin eleganta si putere.

LUXE