Potrivit
Reuters, in ciuda faptului ca studiul le-a prezentat pe indience drept fiind cele mai stresate, tot acestea erau cele mai dispuse sa-si consume veniturile disponibile pentru placerile proprii. Mai mult de 3 sferturi dintre femeile din aceasta tara au recunoscut ca
si-ar da banii pe produse de sanatate si infrumusetare, in timp ce 96% dintre ele au raspuns ca ar cumpara si haine.
De cealalta parte a barierei, in tarile dezvoltate economic, se afla femei care isi cheltuie economiile pe haine, sanatate si articole de frumusete, cumparatori si educatie pentru copiii lor. Femeile din economiile dezvoltate care au fost intervievate isi dedica mai mult din veniturile lor si vacantelor, economiilor si plata datoriilor.
"Femeile de pe Glob, au niveluri de educatie mai inalte, sunt din ce in ce mai prezente pe piata muncii si contribuie mai mult la venitul familiei", a declarat Susan Whiting, membru al asociatiei Nielsen.
"Femeile ai inceput sa aiba din ce in ce mai multe putere si castiga mai mult control si influenta in gospodariile lor. Ca rezultat al acestei tendinte, femeile din zilele noastre sunt consumatori mai puternici decat barbatii si omteleg ca obiceiurile si atitudinea lor este critic importanta pentru vanzarea si publicitate produselor", conchide aceasta, citata de
CNN.