Te-ar putea interesa și:

Creaza-ti cont cu un singur click

Aboneaza-te prin   
sau prin email

Login

Autentifica-te prin
sau prin email

Nu ai cont? Aboneaza-te

Depasite de conceptiile prezente: 10+ reguli de eticheta invechite la locul de munca

Sa nu mananci la birou

1/12

Ciocneste doar cu pahare care au alcool

2/12

Sa ramai asezata pe scaun cand ti se face cunostinta cu cineva

3/12

Vestile livrate personal

4/12

Faci cafea pentru toti colegii, daca faci pentru tine

5/12

Mereu sa iti oferi cartea de vizita

6/12

Sa nu folosesti limbaj prietenos in textul de email-uri

7/12

Sa nu porti castile la birou

8/12

Sa iti ascunzi sarcina la birou

9/12

Barbatii sa tina mereu usa pentru femei

10/12

Sa nu iti folosesti telefonul mobil la munca

11/12

Sa fii mereu elegant la birou

12/12

Pe principiul "regulile sunt facute pentru a fi incalcate", se pare ca si la locul de munca s-au impus, de-a lungul timpului, mai multe principii dupa care angajatii au ales sa lucreze pentru un ambient cu principii morale bine stabilite. Ca este vorba despre tinuta, despre modul in care se purtau discutiile sau despre comportament, foarte multe astfel de reguli de bune maniere s-au dovedit a fi invechite si au fost inlocuite cu altele. Asta si pentru ca s-au impus schimbari odata ce oamenii s-au schimbat si lumea s-a modernizat. Poti citi cateva exemple, prezentate de Best Life Online

Ultima ora din Incredibil pe 9AM

Contacteaza-ne

Foloseste formularul de mai jos

sau mai rapid pe